BOR – în toată splendoarea ei (scrisoare deschisă)

Ce înseamnă omul liber?sexy_fruits_islam_autopunct_cardinal (1)

Și la noi la Românică, omul este liber. Chipurile, el poate să facă ce dorește atât timp cât nu pune în pericol viața celuilalt și atâta timp cât nu pune în pericol imaginea statului, nu calcă peste Constituție cu bocancii și multe altele. E simplu, deci.

Dar există o problemă la noi. BOR aka Biserica Ortodoxă Română, cel puțin ea, te acuză grav pentru orice.

Am ajuns la acest articol, pentru că după moartea regretabilului Sergiu Nicolaescu, BOR a sărit de cur în sus, că deh, curul e mare și nu încape în altar, că acest individ a cerut să fie incinerat.

Dragă BOR, asta este scrisoarea mea pentru tine. Nu mă interesează cine citește, ce impresie își va face și unde se va ajunge. E un blog, sunt liber să scriu ce doresc, atâta timp cât nu pun în pericol viața nimănui.

Dragă BOR.

Am să încep așa, frumos și liber, acest articol. Să înțelegi mai exact și părerea unui păcătos ca mine, botezat la catolici. Sunt un păcătos, cel puțin în concepția ta. Nu mă consideri frate creștin, nu că aș vrea asta. Stai liniștită, nu-mi ridic biserica mea în slăvi. Nu cred în cele bisericești.

Întâi mă voi lega de problema ta în legătură cu incinerarea lui Nicolaescu.

Acest om, Sergiu Nicolaescu a adus faimă cinematografiei din România. Acest om a făcut filme foarte bune, care au fost văzute de milioane de oameni. Acest om a făcut o imagine frumoasă României. Acest om nu a supt statul de bani. Zic bani, pentru că orice ar fi făcut el, nu se compară cu cât sugi tu din fondurile statului. Lasă omul să fie ars, lasă-l în pace. E problema lui, a fost viața lui și asta a considerat el drept și bine. Să fie incinerat. În Japonia de exemplu, te incinerezi. În schimb, tu nu ai făcut și nu faci nimic. Stai și sugi bani, ca o sugativă.

Înțeleg că ești biserica statului. Înțeleg asta.

Dar eu ca cetățean al statului, ce pot face în fața ta? Eu pot să nu te bag în seamă, dar ceilalți indivizi? Sunt atâția și atâția care cred în tine cu vârf și îndesat. Tu nu permiți nimănui să aibă, să-și permită ceva.

Ce bani învârți tu? Și de ce mai ai nevoie de banii statului să-ți construiești un cazan? Zic cazan, că pe unele lăcașe e prea mult cupru. Catedrala Mântuirii Neamului suge din economia statului bani grei. Poate sunt prea mic să zic asta și poate unii vor spune : ce cunoști tu? Îmi dau cu părerea la tot ce dai tu de înțeles. Mai ești acolo?

Scriu aceste rânduri să-mi exprim scârba față de tine. Scârba față de toate fețele îmbrăcate în negru care te slujesc atât de bine. Ești jalnică. Este păcat, mare păcat. Sunt mulți spălați pe creier în statul ăsta, mulți care te lasă să exiști. Ce spui tu, e lege. Cine și-ar dori să ardă în iad pentru eternitate? Cine? Nimeni. Și așa, se mai plătește o lumănare, un parastas, o înmomântare…. De aici apare frumusețea ta.

Ne permitem un BMW? Un Mercedes?

Ne permitem. Tot am încercat să înțeleg, de unde ai atâtea? Ce ai făcut să meriți asta? Și prin ce ai făcut, mă refer la ce ai făcut tu pentru oameni? Ce ai construit tu cu adevărat? Nimic, absolut nimic. Mă întreb așa, oare unul care moare de foame, nu merită? Oare un pensionar cu pensia de tot căcatul, care bagă bani în spinarea ta, ăla la mila cui stă? A ta? Nu!

Sau ar trebui să merg pe vorba aia : nu fă ce face popa, fă ce zice popa. Probabil asta vrei.

Nu. Cel puțin eu, nu am să fac asta în veci. Nu-mi permit față de mine.

Cu asta închei această scurtă scrisoare. Am vrut sa scriu mult, dar pe parcurs m-am gândit că nu merită. Nu aș acoperi nici în 4000 de cuvinte, tot ce am eu de spus. Tu suge, fă-ți treaba până la capăt împreună cu hoarda de mascați cu halate negre. Faceți așa cum ați fost învățați, adunătură de milogi.

*Acest articol este părerea mea despre BOR(Biserica Ortodoxă Română) și trebuie tratat ca atare.

**NU tolerez cocalarii versați, căcănarii, jegoșii, vidanjorii și toți cei care nu înțeleg ce scriu aici.

***Nu tolerez injuriile, mai ales la acest articol. Totuși puțin respect, vorbim de cele sfinte aici :)). (vezi pagina Despre mine)

****Nu-ți convine, dă-mă în judecată.

*Sursă foto*

5 comments

  1. :))) tare esti mai …uite dac nu iti place de BOR ..ai putea sa incerci si tu sa vizitezi lacasuri spirituale, cu alt nume cum ar fi:martori, penticostali, adventisti, baptisti …. si mai cate altele …
    ce zici ?

  2. Ai curajul sa trimiti scrisoarea catre BOR dar si una preotului din sectorul tau?

    1. Dar ce pățesc? Mă taie?

      1. Pacatosul viata lunga nu are!

      2. blesteme da? :))))

Zi-mi ce ai pe suflet !

