Să schimb tema?

Să zic așa, cred că a sosit timpul să schimb și eu tema la blogul ăsta.4722561678_413bd1184f

La câtă faimă are, la milioanele, pardon, miliardele mele de cititori(inclusiv ăia din Vladivostok mă citesc), eu zic că e momentul să schimb tema blogului. După 2 ani în care blogul ăsta a avut aceeași tema….. multe coduri nu mai merg, bannere și dinalea…..

Voi ce ziceți? Dragii mei cititori, dragii mei hatteri care-mi vreți blogul închis pentru totdeauna, voi ce ziceți?

Să schimb sau nu tema?

5 comments

  1. Nu ar fi rau putin schimbare.
    Stai…sunt singurul hatter de aici care comenteaza si te viziteaza?

    1. Nu chiar. de vizitat ma viziteaza lumea, dar mai putin cu papagalul🙂

      1. Nu știu. Probabil nu scriu ceea ce vor ei să scriu. În schimb, eu scriu și îmi fac treaba. Mi-e puțin indiferent

  2. Daa schimb-o ca e urata😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

