Ce caut eu la o fată? (5 lucruri)

Am mai zis-o și o mai zic o dată. Nu sunt genul de  om care : hai fă să ne futem, sau genul de om care își agața pițipoanca în club cu gândul că una scurtă în baie merită. Nu, sunt mai bun de atâta. Nu mă limitez la nimicuri de genul ăsta. Bine, dar poate și pe mine nu mă ajută fizicul, fața cu care am fost înzestrat de la mama natură. Ăsta-s eu, bine? Am o părere excelentă despre felul în care arăt, despre cum mă port și consider că sunt un om “oukey”. Nu-mi pasă părerea altora despre mine, efectiv nu dau doi bani.

Așadar, ce caut eu la o fată, sau cum aș vrea să fie o fată.

1. Să pot discuta deschis despre orice. 

Să pot sta cu domnișoara la vorbă despre orice, să mă înțeleg cu ea în limba pe care o vorbim amândoi(în acest caz, română – nu am avut prietenă care să vorbească rusă; a fost o încercare în trecut, dar a lasat-o baltă, pe drum). Și în limba noastră să ne înțelegem, nu eu să vorbesc despre fisiunea nucleului de U235(Uraniu 235) iar ea despre structura cromozonului. NU!

2. Să știe să gătească.

Prin asta nu mă refer la faptul că îmi trebe una casnică, care să stea la cratiță. O femeie trebuie să știe să gătească. Este normal, va avea copii, trebuie să știe să gătească. Dacă nu pentru soț, atunci pentru copii. Mi-a plăcut tot timpul să am o iubită care să știe să gătească, iar din când în când să mă surprindă cu ceva bun, bun. Și pot zice ca am avut parte de așa ceva. P.S. Mâncarea era gustoasă.

3. Să nu fie leneșă.

Să nu vin de la lucru și să o găsesc la telenovele zi de zi, iar casa să fie un dezastru.

4. Să știe ce vrea de la viață.

Să știe ce vrea, să facă în așa fel încât să obțină tot ce își propune. Să fie dornică de mai mult, nu să se plafoneze cu gândul : asta e.

5. Să fie simpatică.

Nu vreau frumusețea de pe lume sau nu-știu-ce top model. Nu mă pasionează astfel de fete. Eu vreau doar să fie simpatică și  drăguță. Să fie ea pe toate planurile, să ne înțelegem, să ne certăm și apoi să ajungem să râdem de cât de penibili suntem că ne certăm. Simplu.

Cam asta caut eu la o fată, nimic mai mult.

7 comments

  1. De ce ai scris despre calitatile normale ale unei femei? Trebuia si tu sa pui, la sfarsit, sa fie printesa pierduta din Andorra.

  2. Cam greu de gasit :))

  3. […] descrie Bogdan, Ovidiu, Andrei şi Emil iar femeile ar trebui să fie după cum prea bine zice Amon, Victor şi Grecu în articolele […]

  4. @Andreea o femeie dupa cum descrie Amon ori printesa pierduta din Andorra?

  5. @ Razvan cred ca sunt foarte multe femei chiar mai bune decat cea descrisa de Andrei dar sunt greu de gasit pentru ca sunt deja in relatii de lunga durata cu un baiat care sa merite acel gen de comportament sau inca “se distreaza” si devin asa dupa ce realizeaza ca li s-a dus “vremea” si daca nu se schimba vor ramane singure :))

  6. Sa-ti zic ce am pe suflet…vei gasi o astfel de femeie daca stiu unde sa o cauti.:P

  7. Iar eu vreau sa cred in printesa pierduta din Andorra. Si o voi cauta printre femei pina cand o voi gasi 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

