Tatălui meu îi place Alternosfera

Nu, nu e o glumă. Tatăl meu este un iubitor al formațiilor The Beatles și Abba. Ascultă doar muzică bună. Ascultă Dire Straits, Joe Cocker și multe altele.

Dar într-o zi, eu ascultam un album de la Alternosfera și mă plictiseam groaznic în patul meu de cleștar. Cum muzica era la volum, se auzea cam în toată casa. La un moment dat, am băgat altceva.

Intră tata pe ușa la mine și….

Tata : Da de ce ai schimbat? Mai bagă ce a fost înainte.

Eu mă uit la el ca la felul 20 și….

Eu : Serios?

Tata : Da da, ăia care cântau ceva de mai.

Și i-am pus să asculte. Mi-a zis chiar să dau mai tare.

Și nu, nu e o glumă!

One comment

  1. ionel@yahoo.com · · Reply

    What`s the point?toti de varsta lui taica-tu asculta Abba ,Boney M si restul,pe timpul lor era numai muzica buna.Si pana la urma e Alternosfera nu e Behemoth sau mai stiu eu ce..

Zi-mi ce ai pe suflet !

