Gânduri apuse – partea 3

Partea II – Aici!

A început iar să ningă….

Tot ce este măreț, tot ce este mare pe lumea asta, totul este banal. Nu are nimic frumos, nu există nimic care să te facă să zâmbești. E doar mare și atât. Eu am fost obișnuit cu neajunsurile, iar acum, sunt fascinat de simplitatea lucrurilor. Este simplu să realizezi ceva, simplu să primești ceva, dar mai greu să nu pierzi acel ceva. Sunt fascinat de tot ce înseamnă simplu, tot ce înseamnă frumos dar simplu.

Nu sunt nebun

Tind uneori să cred că am o anumită nebuneală, acolo undeva. Ceea ce trăiesc pe interior, ceea ce gândesc în unele momente, mă face să cred că sunt nebun. Dar poate nu sunt. În fine, cine sunt eu să-mi etichetez gândirea? Probabil doar un individ în halat cu câteva planșe pătate de cerneală mi-ar putea da un calificativ. Dar de o treabă sunt conștient. Ca și acum de exemplu. Am ajuns să scriu acest articol, care probabil este unul din cele mai mizerabile articole postate de mine, când dădeam zăpada din fața casei și de pe stradă. Uneori gândesc prea mult, mă macin și mă consum prea mult pe interior, fără să dau uneori senzația că aș avea ceva. Dar poate nu am nimic, poate chiar sunt bine, dar tocmai asta e problema mea. Nu mă pot dezlipi de anumite momente petrecute în trecut, nu pot trece peste niște imagini, care încă își păstrează strălucirea acolo, în mintea mea.

Nu cred că ați înțeles ceva. Nu este nici o problemă, eu înțeleg.

Efect de domino

Poate am eu impresia asta. Dar uneori, am senzația că este un efect de domino care nu are o ultimă piesă. Este o chestie care se tot duce, se duce, milioane de piese care cad și se tot duc în așteptare să se termine, dar nu există ultima piesă. Așa că nu se mai termină.

Da, am probleme. Cu capul, mai mult ca sigur.

Încerc să gândesc prea departe, asta să fie problema? Gândesc prea mult? Îmi irosesc prea multe secunde din viață gândindu-mă la cum ar fi dacă? Să fac totul după intuiție? După semne, semne puternic vizibile care mai mult sau mai puțin îmi influențează acțiunile? Așa să fac? Nici eu nu știu…. și poate dacă știam, nu mai ajungeam să scriu acest articol, care nu, nu e un articol – e o simplă prostie. Nebuneală.

Dacă eu nu sunt nebun, înseamnă că cei care mă înconjoară sunt nebuni?

Asta credem toți. Fiecare individ în parte crede asta.

One comment

  1. […] Partea III – Aici! […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

