E doar vina ta că ai pierdut!

De ce să dai vina pe altcineva atunci când ție îți merge foarte rău?

Da, este adevărat că atunci când îți este scris să pierzi totul, nu ai ce să faci și trebuie să accepți, să ridici fruntea sus și să mergi mai departe. Greșesc?

De ce zic asta? Și de ce zic asta în titlu?

Pentru că nu e vina nimănui atunci când tu, ca individ pierzi ceva, indiferent de natură. Dacă e ceva în dragoste și pierzi, nu e din cauza celui/celei care te-a părăsit, ci este doar vina ta. Pentru că tu ai acceptat, tu ai acceptat călcarea în picioare, tu ți-ai bătut joc de tine. Zic asta, pentru că a pierde înseamnă să suferi. Dacă suferi, înseamnă că ai dat măcar 2 bani pe relația respectivă.

Așa că, eu…. tot nu văd rostul pentru care unii aruncă vina unul pe altul pentru lucruri petrecute în trecut. Oukey, te-a lăsat, te-a părăsit, și-a tras-o cu altul/alta, nu e nici o problemă. Ea/el pierde. Dar nu da vina, nu arunca vina. E doar vina ta, atât. Ai avut creier să realizezi atunci când a trebuit că nu e de tine, sau că își bate joc. Dar ai rămas acolo – așa că, care e rostul să dai vina pe ea/el, pentru ceva ce nu te-a dus mintea la momentul oportun?

Să știți că am pierdut extrem de multe lucruri în ultima vreme și uneori stau să mă gândesc la toate lucrurile care au decurs așa cum n-am vrut eu. Dar din păcate asta este realitatea și așa rămâne, fruntea sus, zâmbesc la fel de frumos cum o făceam și mergem mai departe. Este doar vina mea că am ajuns aici, unica mea vină pentru tot – poate că am avut și norocul să am pe cineva alături care să-mi zică niște lucruri nevinovate, dar au făcut bine.

Așa că dacă pierzi, nu e vina celui de lângă tine, ci doar a ta. Că te-ai băgat, că ai acceptat!

Zi-mi ce ai pe suflet !

