Cum a fost la Untold 2015

Sătul de discuții cu frustrați de viață, oameni care și-au dat cu părerea că au auzit ei nu-știu-ce sau au văzut la tv că de fapt a fost altfel, am decis să scriu un scurt articol despre asta, deși știu că prea mulți nu-l vor citi. Și tot se va găsi un idiot care în imensa sa prostie va comenta. Perfect.

Am vrut să scriu articole despre Untold în fiecare zi în care m-am aflat acolo. Am vrut să scriu pe zile, să povestesc tot ce mi s-a întâmplat. Dar nu am luat laptopul cu mine, era prea mult să mai am grijă de el. Și să scriu de pe telefon….ohh, te rog🙂.

Oukey.

Singura mea dezamăgire, culmea, e legată de transportul până la Cluj. Pot spune cu mâna pe inimă că cei de la CFR sunt incapabili să valorifice ceva… E aiurea să stai intre 8 si 16 ore în picioare că puii mei, locuri nu-s. Inclusiv nașului îi era mila de noi, ăștia care stăteam în picioare. Eram mulți, prea mulți. Apoi mai vine și treaba aia cu civilizația. Băi copii proști, dacă vedeți că e saună, că e ca naiba în tren, de ce naiba vă plimbați prin tren deși aveați locuri? În fine, toate bune, am ajuns la Cluj după ce am fumat un pachet de țigări în câteva ore. Era și culmea să mai zică nașu că nu era voie să fumezi în tren. Adică na, la banii plătiți ar fi trebuit să mi se facă masaj la tălpi.

Prea multe despre festivalul în sine nu am să scriu. N-am scriu mare lucru despre fiecare artist. Am să  scriu ceva mai general așa, o părere, o idee.

În rest, totul fain. Băi, da foarte fain.

Oamenii

Despre oameni… faini. Chiar dacă am o problemă clară cu hipsterii si băiețașii de bani gata care făceau pe șmecherii pământului pe acolo iar mulți bucureșteni se comportau ca și cum Cluj-Napoca era ultima epavă a țărănimii românești, totul a fost ok. Oamenii au fost deschiși mai ales dacă nu știai ceva, e cu totul o altă civilizație față de draga noastră Moldova. M-a uimit că mulți țigani erau deschiși să-ți ofere informații si vorbeau foarte fain. Apoi taxiurile…m-am urcat într-un taxi și i-am zis să mă ducă la hotel. M-a întrebat pe unde să meargă iar eu i-am zis că pe unde e mai ok. I-am zis că nu-s de acolo și oricum nu mă interesa și vroiam să ajung cât mai repede la hotel. Cât m-a costat? 7.40 lei. Ce e șocant? Cum e când dai o foaie de 10 lei și primești rest 2.60 lei? Poate unii vor zice că că nu e ceva ieșit din comun, ei bine, pentru mine este. I-am lăsat banii ăia, că m-am bucurat sincer de gest.

Organizarea

Am tot căutat un nod în papură pentru că sunt un critic a tot ce mișcă. Dar nu, nu am găsit. Am căutat o scăpare. Ei bine, nu. Este extraordinar ce au reușit organizatorii să facă, cum s-a pus tot Clujul pe picioare să organizeze așa ceva. Ei bine, Romania a crescut mult în ochii mei cu acest festival. Nu credeam că la noi se poate face un astfel de eveniment. Trupe bune, nume mari, treabă bună cu cardurile Untold, fără bani lichizi. Am mai fost la festivaluri, dar ce a fost la Cluj le-a întrecut pe toate. Mi-aș fi dorit să mai dureze. Felicit organizatorii pentru toată chestia asta și pe toți voluntarii care și-au făcut treaba așa cum au putut mai bine. Bravo!

Trupele/Artiștii

Îmi place să ascult muzică live. E bună, e faină, trăiești fiecare intrument în parte. Simți muzica…. Am ajuns la concluzia că eu și mica noastră trupa avem de mâncat multă mămăliga că să ajungem să sunăm așa. La capitolul ăsta am fost foarte mulțumit. Prestația a fost bună din partea fiecăreia.

La artiștii house, nu e chiar genul meu. Dar m-am dus să-i văd. N-ai cuvinte….show de lumini, lasere, artificii, sunet bun, stadion plin….

E păcat că ăia care n-au ajuns la Untold se găsesc să vorbească. Dacă ajungeai acolo, nu cred că aveai ceva rău de zis. Pentru România e mult, e chiar foarte mult.

Mă bucur că se va face o a doua ediție în 2016 și știu sigur că voi ajunge. Poate atunci voi scrie frumos si cum trebuie în fiecare zi despre tot ce se va întâmpla. Poate voi face VBlog, cine știe.

11800125_1050197834992910_6355609062732220139_n

*Foto – Andreea Ciuraru

Zi-mi ce ai pe suflet !

