Daily Archives: February 3, 2012

Nostalgie – Îmi vine să plâng

Am dat din greșeală azi de un clip pe youtube. Clipul e ăsta : Și atunci mi-am adus aminte de 486 pe care îl aveam în dotare. Aveam un bax de dischete pline cu jocuri și toate cele, programe( :)) ). Vă mai aduceți aminte? Calculatoarele alea care cârâiau atunci când se suprasolicitau, când deschideai […]

Cod rogvaiv de ninsoare

De azi începe iarna, iar începe. A fost foarte cald până ieri, azi începe iar. Calamitate naturală, dezastru. Va ninge, va ninge mult. Proștii tot proști rămân. Hai, toată lumea la cumpărături, că după gata. Ăia la știri făceau zilele trecute niște reportaje de toată jena, cu piese de făcut dragoste pe fundal, cu reporteri […]

Unde să-mi schimb ochelarii?

Aș vrea și eu o sugestie de la voi. Unde recomandați să-mi schimb telescoapele? Mi-am făcut ultimul control la ochi undeva prin 2009 și tot atunci mi-am făcut comandă de ochelari. Mi-am făcut toate astea la Euro Optik în Onești. Așa că apelez la voi. Unde mai știți un cabinet bun prin Onești care să […]