Daily Archives: October 14, 2011

American Reunion trailer

Nu pot spune decât că : deabia aştept! American Pie înseamna doar 3 filme, cu ăsta 4. ATÂT! Restu sunt porcării comerciale!

Trupele astea nu-mi plac

Sunt multe trupe care nu-mi plac. Defapt sunt multe trupe care nu-mi transmit ceva anume. 1. U2 : Nu am înţeles muzica lor şi nici nu o înţeleg. După părerea mea e un fel, 2 note, 3 surcele şi gata muzica. Şi totuşi nu înţeleg de unde atâţia fani. Am incercat să ascult câteva piese, […]

Şi la case mai mari

‘Top secret Ca urmare a interesului tau as vrea sa iti impartasesc cateva secrete ale pietei Forex. Descopera profitabila lume a tranzactionarii si benficiaza indiferent daca piata merge in sus sau in jos.’  Eu am o problemă cu spamul. Îl urăsc! Şi uite că şi cei de Forex trimit spamuri. Ce interes am avut eu? […]