Daily Archives: October 6, 2011

Asian music

Poate cineva să asculte răgăliile de gen? Nu ştiu de ce… dar mie îmi sună naşpa tare. Poate în ţările lor pe acolo, sunt mari vedete şi piesele de genul sunt adevărate hituri, dar mie îmi sună a Asia, Andre, Blondy şi alte trupe proaste adevărate de acum ceva vreme. Voi vedeţi cât de naşpa sună?  […]

Îmi vând colecţia de bani

Am o colecţie de bani vechi(bancnote şi monede) de când eram mai mititel şi făceam colecţie. Am pus şi pe Okazii şi găsiţi produsul aici. Dacă vreţi şi vă interesează, preţurile sunt super decente. Am 261 de monede şi 11 bancnote. 86 de monede sunt nedublate. Eu vreau 10 lei pe bucată sau 350 de […]

Dacă aş fi miliardar

Să am bani să îmi permit ce vreau? Hehe, acum îmi vedeţi voi persoana din umbră. Mi-aş cumpăra un Lamborghini Murciélago. Asta ar fi prima maşină cumpărată de mine. Şi credeţi că aş mai fi la fel? Nici vorbă! Mi-aş trage fiţe şi m-aş plimba prin Nebuloasă cu 30 la oră, să ma vadă toată lumea. […]

O femeie deşteaptă

E plină lumea de femei proaste. Musteşte de proaste făcute grămadă… Apreciez femeia, dar aia deşteaptă, nu toate fraierele. Cum să fie femeia ideală şi deşteaptă? Să aibă creier(cea mai importantă regulă). Să fie independentă din majoritatea punctelor de vedere. Să nu depindă de nimeni. Să asculte pe cei de lângă, să-şi facă un rezumat […]