Daily Archives: October 19, 2011

Reclama idioată – sufletul oricărui comerciant

Astea sunt reclamele idioate care mă scoteau din minţi şi mă scot desigur şi acum. 1. Farmacia Catena  Nicola aia, după ce că e o urâtă, mai şi zâmbeşte chinuit. Desigur, melodia e cireaşa. 2. Şamponul Dalin Să nu vă pună mama dracu să începeţi cu parodia la melodia asta, că va scoate din voi […]

Asta trebuie să vedeţi – Accident tulburător

Ăştia daca se ţin de muzică vor ajunge sus sus sus. Şi fetiţa care e la chitară solo, e demenţială. Pentru vârsta ei, îi iese perfect. Via VisUrât 

Să ne relaxăm cu o muzică bună

Înainte de orice, această piesă mă relaxează.

Magazinul viitorului

Mă aflu în anul 2031. Peste o săptămână este ziua frumoasei mele logodnice cu părul roşu. Ce cadou să-i cumpăr? De câteva luni bune caut ceva, dar nimic nu m-a interesat în mod deosebit. Aceleaşi lucruri de  duzină banale. Nu aş vrea să poarte ceva de genul, e specială şi merită să iasă în evidenţă. […]

De ce plagiaţi?

O întrebare simplă pentru cei din online-ul oneştean?  De ce plagiaţi? Nu e nevoie să-mi răspundă careva că oricum ştiu, dar aşa pentru voi. Şi pentru voi leprelor de ziarişti superbi, de care mă scârbesc mândresc atunci când citesc ceva, chiar şi pentru voi e valabil. Pont : nu ajungeţi nicăieri dacă faceţi asta.