Daily Archives: October 3, 2011

Mai bine mp3 decât o căruţă

Mă bucur sincer că tehnologia a ajuns departe, foarte departe chiar, iar acum ai tot ce vrei pe un dispozitiv de mărimea unui pachet de ţigări. Eu nu mi-aş cumpăra aşa ceva. Defapt nici nu aş vrea să am un telefon care să facă alte nşpe milioane de lucruri. Pentru ce? N-am laptop acasă? Serios… […]

Dacă nu erau ei?

“Onestin, rampa de lansare“ “În perioada liceului a activat în cadrul trupei de teatru a Asociatiei de Tineret ONESTIN, în spectacolele “Statuile lui Cehov”, după povestiri de A. P. Cehov, și „Circul lui Vișniec”, după „Angajare de clovn” de Matei Vișniec. În anul 2005, împreună cu alți prieteni, a fondat Asociația de Tineret ONESTIN în […]

Al 500 -lea post

Ăsta e al 500-lea post pe acest blog. O cifră destul de mică, dar foarte importantă. Mă bucur foarte mult, exact ca un copil, să văd cum creşte acest blog, uşor şi frumos.

Piesa săptămânii(33)

Oldies but goldies 😀