Daily Archives: October 25, 2011

Fraiere, nu orice torrent e bun

Azi am dat cu nasul în fasole. Mă uimesc pretențiile mele uneori :). Am dat și eu să descarc Final Destination 2, după ce ieri am văzut partea 5 din serie și mi-a făcut poftă să le revăd. Și uite așa am început să caut pe net un torrent. Primul găsit, primul luat :)). Nu […]

Vrei să trăiești un joc la performanțe mari?

AMD Radeon™ Dual Graphics   Cei de la Amd au venit cu o nouă tehnologie. AMD Radeon™ Dual Graphics aduce o nouă îmbunătățire pentru performanțele grafice. Cu tennologia asta, cei pasionați de jocuri vor avea de ce să fie fericiți.  Ce înseamnă aceasta tehnologie defapt? Este nu mic ajutor pus pe placa video care ajută […]

Genial absolut

Cred că voi o știați de multă vreme. Îți trebuie multă muzică, am dreptate?  Eu am rămas paf paf :)) 

Dacă ăștia aveau tablete?

În primul și al doilea film din Războiul Stelelor, la vremea aia, aveau o tehnologie destul de primitivă. Plus că au scos câteva lucruri foarte interesante la care nu se gândea nimeni. Teleportoare, video conferințe, găuri negre, găuri de vierme, lasere. Dar dacă dacă dispuneau de tablete Asus Transformer sau Asus Slide?  Dacă cei care […]

Hai bă, da nici să citești?

După ce m-am înscris azi în campania BlogJuan inițiată de Cremosso, am primit mai multe întrebări despre campanie. Și na, cum unii nu erau familiarizați cu sistemul de pe siteul BlogJuan, a trebuit să le zic pașii. Nu e nici o problemă, le mulțumesc pentru votul lor. Dar ce faci când prinzi unu care nu […]